Biblioteca Judeţeană "Duiliu Zamfirescu" Vrancea

publicitate

Subiect Tematic: publicitate
Lucrări: 82 lucrari in 80 publicatii in 1 limbi
Comunicarea simbolică : Arhitectura discursului publicitar de: Dâncu, Vasile Sebastian (Text tipărit)
Introducere în publicitate de: Popescu, Costin (Text tipărit)
Gutenberg sau Marconi ? de: Udroiu, Neagu (Text tipărit)
Manual de publicitate de: Russel, J. Thomas; Lane, W. Ronald (Text tipărit)
Estetica produselor alimentare de: Niculescu, Niculae I. (Text tipărit)
Subiecte
antologie texte publicitate dicţionar publicitate intimitate biblioteci agenţie de publicitate personalitate creaţie publicitară întreprinderi strategie de comunicare diplomaţie publică retorică comunicare publicitară semne publicitare limba engleză publicitate studiu de caz limba engleză marketing comunicare vizuală civilizaţie piața de carte psihologie socială mijloace audiovizuale cerere şi ofertă informare logotip slogan Declaraţia Universală a Drepturilor Omului client gust (semiotică) calomnie copyright dicţionar jurnalism relaţii de muncă succes în afaceri marketing strategie publicitară arta imaginii cărți etică (publicitate) estetica artei cultură de masă (publicitate) publicitate managementul I.M.M.-urilor consumatorism presă scrisă sociologia comunicării ziaristică dezminţire proiecţii de imagini vizuale comunicare publică postmodern științele comunicării management consumatori ca activitate socială cinematografie legislaţie comunicare publică atragerea publicului către carte psihologie mărci de fabrică psihologie aplicată publicitate marketing obscenitate jurnalişti comunicare senzorială text publicitar limba engleză cultură marcă (activitate promoţională) indecenţă fantastic comunicat de presă grafică publicitară comunicare socială (publicitate) baroc branding jurnalism reclamă publicitară politica de comunicaţii publicitate comercială Vrancea stil publicistic media consum ilustrația publicitară politica de distribuţie învăţământ comunicare prin imagine material informativ, mass-media rețele de socializare on-line mediatizare profesie (jurnalism) publicitate turism semn publicitar brand deontologie jurnalism estetică reţele sociale libertate de exprimare presă teoria libertăţii de expresie psihologia reclamei societăţi globale termeni publicitate eseu sociologic sponsorizare imaginea întreprinderii cuvânt şi simbol informaţii utilitare reclamă televiziune cultură şi civilizaţie europeană piaţă târguri presă românească publicitate bibliotecă scrisoare deschisă totemism (publicitate) antichitate teorii ale comunicării film critică teatrală imagini promoţionale promovarea vânzărilor psihologia publicităţii influencer (social media) concurenţă neloială întreprindere (imagine) limbaj publicistic activitate promoţională (eficienţă) relaţii cu presa texte în limba franceză artă comunicare (relaţii publice) dreptul la imagine reclamă social media jurnalism on-line conducerea publicității dreptul de autor discurs publicitar personal legislaţie relaţii publice edituri cultură socială atenţie (stimulare) ilustraţii grafice achiziţii (bibliotecă) vânzare mesaj publicitar comportamentul consumatorului intertextualitate întreprindere mică şi mijlocie proprietate intelectuală studii de caz teatru România jurnalism contemporan fetişism (publicitate) televiziune managementul relaţiilor publice securitate personală industria alimentară comunicare prin cuvânt promovare persuasiune dicţionar relaţii publice perioada interbelică publicistică marketing biblioteci presa feminină franceză texte publicitate argumentare (publicitară) piaţa muncii lingvistică comunicare on-line comunicare carte conducere şi organizare mentalitate comunicare intrasistemică marketing publicitar psihologie economică interviuri informare publică publicitate ştiinţifică influenţarea subiectului (publicitate) marketing on-line imagine publicitară tehnici promoţionale texte în limba engleză tabu (publicitate) dreptul la replică estetică teatrală discurs informativ presă interbelică cosmopolitism revoluţie tehnologică investiţii de capital enunţ publicitar psihologia comunicării cercetare psihologică produse industriale legislaţie audiovizual publicitate-cultură obiceiuri limba română cultură digitală Declaraţia Drepturilor Omului şi ale Cetăţeanului-1789 sociologie dreptul publicității comunicare (marketing) avangardă istoria comunicării receptare fericire (psihologie) estetică (publicitate) societate comunitate realizare reclamă Focşani mass-media şi justiţia jurnalism românesc strategii publicitate produse (publicitate online) opinie publică industria publicităţii relaţii publice biblioteconomie succes publicitate design publicitar internet istoria jurnalismului tehnici de comunicare expoziţii legislație (publicitate) comunicare cu sisteme dependente relaţii cu publicul societate de consum politică de marketing mass-media sociologia publicităţii internet jocuri video curs universitar reclamă radio creativitate (publicitate) dicţionar român norme standard material presă Europa teatru presa feminină românească comunicare cu presa teoria artei creatori de conținut convingere informaţie pentru mass-media economie comunicare intrainstituţională teoria consumatorului romanul european spectacole de teatru publicitate politică mărci de comerţ radiou public localia Galaţi semiotică şi comunicare legislaţie jurnalism istoria publicităţii afaceri exemple reclame campanie publicitară editare studiu de caz (jurnalism) comunicare în masă publicitate industrială reglementări în audiovizual promovare vânzare cărți legislaţie publicitate comportament consumator parfum (semiotică) design politica de preţ discursuri teorie teatrală comunicare socială periodice vrâncene publicitate on-line produse conferinţă de presă mesaje publicitare
Vă rugăm să schimbaţi parola