Biblioteca Judeţeană "Duiliu Zamfirescu" Vrancea

publicitate

Subiect Tematic: publicitate
Lucrări: 80 lucrari in 78 publicatii in 1 limbi
Comunicarea simbolică : Arhitectura discursului publicitar de: Dâncu, Vasile Sebastian (Text tipărit)
Introducere în publicitate de: Popescu, Costin (Text tipărit)
Gutenberg sau Marconi ? de: Udroiu, Neagu (Text tipărit)
Manual de publicitate de: Russel, J. Thomas; Lane, W. Ronald (Text tipărit)
Estetica produselor alimentare de: Niculescu, Niculae I. (Text tipărit)
Subiecte
antologie texte publicitate dicţionar publicitate intimitate biblioteci agenţie de publicitate personalitate creaţie publicitară întreprinderi strategie de comunicare diplomaţie publică retorică comunicare publicitară semne publicitare limba engleză publicitate studiu de caz limba engleză marketing comunicare civilizaţie carte piața de carte psihologie socială conducere şi organizare mentalitate mijloace audiovizuale cerere şi ofertă comunicare intrasistemică marketing publicitar psihologie economică interviuri informare logotip slogan informare publică publicitate ştiinţifică Declaraţia Universală a Drepturilor Omului client influenţarea subiectului (publicitate) marketing on-line gust (semiotică) calomnie imagine publicitară copyright tehnici promoţionale dicţionar jurnalism texte în limba engleză relaţii de muncă dreptul la replică succes în afaceri marketing strategie publicitară estetică teatrală discurs informativ cărți etică (publicitate) presă interbelică cosmopolitism estetica artei cultură de masă (publicitate) revoluţie tehnologică investiţii de capital enunţ publicitar psihologia comunicării cercetare psihologică publicitate produse industriale managementul I.M.M.-urilor legislaţie audiovizual consumatorism presă scrisă sociologia comunicării ziaristică dezminţire publicitate-cultură proiecţii de imagini vizuale obiceiuri limba română Declaraţia Drepturilor Omului şi ale Cetăţeanului-1789 comunicare publică sociologie postmodern dreptul publicității științele comunicării comunicare (marketing) avangardă istoria comunicării receptare fericire (psihologie) management estetică (publicitate) consumatori ca activitate socială societate comunitate cinematografie realizare reclamă Focşani mass-media şi justiţia legislaţie comunicare publică atragerea publicului către carte jurnalism românesc psihologie mărci de fabrică strategii publicitate psihologie aplicată publicitate marketing produse (publicitate online) obscenitate jurnalişti opinie publică comunicare senzorială text publicitar industria publicităţii limba engleză cultură marcă (activitate promoţională) indecenţă fantastic relaţii publice biblioteconomie comunicat de presă comunicare socială (publicitate) succes publicitate baroc design publicitar internet istoria jurnalismului tehnici de comunicare branding expoziţii jurnalism legislație (publicitate) reclamă publicitară politica de comunicaţii comunicare cu sisteme dependente relaţii cu publicul publicitate comercială societate de consum Vrancea stil publicistic media consum politică de marketing politica de distribuţie învăţământ mass-media comunicare prin imagine material informativ, mass-media rețele de socializare on-line mediatizare profesie (jurnalism) sociologia publicităţii internet publicitate turism jocuri video semn publicitar brand curs universitar reclamă radio deontologie jurnalism creativitate (publicitate) estetică reţele sociale libertate de exprimare presă dicţionar român norme standard material presă Europa teatru teoria libertăţii de expresie psihologia reclamei presa feminină românească societăţi globale comunicare cu presa teoria artei creatori de conținut termeni publicitate convingere informaţie pentru mass-media economie comunicare intrainstituţională teoria consumatorului sponsorizare romanul european imaginea întreprinderii spectacole de teatru cuvânt şi simbol informaţii utilitare reclamă televiziune cultură şi civilizaţie europeană piaţă mărci de comerţ târguri radiou public presă românească publicitate bibliotecă scrisoare deschisă localia antichitate Galaţi teorii ale comunicării film semiotică şi comunicare critică teatrală legislaţie jurnalism istoria publicităţii afaceri imagini promoţionale promovarea vânzărilor psihologia publicităţii exemple reclame campanie publicitară editare influencer (social media) studiu de caz (jurnalism) concurenţă neloială întreprindere (imagine) limbaj publicistic comunicare în masă publicitate industrială activitate promoţională (eficienţă) relaţii cu presa reglementări în audiovizual promovare vânzare cărți texte în limba franceză artă comunicare (relaţii publice) dreptul la imagine reclamă legislaţie publicitate social media comportament consumator jurnalism on-line conducerea publicității dreptul de autor discurs publicitar personal legislaţie relaţii publice edituri parfum (semiotică) design cultură socială atenţie (stimulare) politica de preţ achiziţii (bibliotecă) vânzare discursuri mesaj publicitar teorie teatrală comunicare socială comportamentul consumatorului intertextualitate întreprindere mică şi mijlocie proprietate intelectuală studii de caz teatru România periodice vrâncene publicitate on-line jurnalism contemporan televiziune produse managementul relaţiilor publice conferinţă de presă mesaje publicitare securitate personală industria alimentară comunicare prin cuvânt promovare persuasiune dicţionar relaţii publice perioada interbelică publicistică marketing biblioteci presa feminină franceză texte publicitate argumentare (publicitară) piaţa muncii lingvistică comunicare on-line
Vă rugăm să schimbaţi parola