Biblioteca Judeţeană "Duiliu Zamfirescu" Vrancea

comunicare socială

Subiect Tematic: comunicare socială
Lucrări: 88 lucrari in 87 publicatii in 1 limbi
Comunicarea : repere fundamentale de: Dinu, Mihai (Text tipărit)
Comunicarea - o problemă rezolvată de: Labruffe, Alain (Text tipărit)
Arta de a comunica de: Popescu, Dan (Text tipărit)
Dominaţia televiziunii de: Vedinaş, Traian (Text tipărit)
Comunicarea : repere fundamentale de: Dinu, Mihai (Text tipărit)
Consilierul de încredere de: Maister, David H.; Galford, Robert M.; Green, Charles H. (Text tipărit)
Comunicarea în Uniunea Europeană : Modele teoretice şi aspecte practice de: Bârgoanu, Alina; Negrea, Elena (Text tipărit)
Europenizarea societăţii româneşti şi mass-media de: Stavre, Ion; Cârlan, Alexandru I.; Frunzaru, Valeriu; Boţan, Mădălina; Schifirneţ, Constantin (Text tipărit)
Subiecte
televiziune Italia plan de comunicare daruri persoană personalitate consum droguri retorică critică studiu de caz comunicare negociere psihologie socială reţele sociale on-line servicii sociale negociere informare încredere on-line discurs etic conectare în rețea comunicare animală manipulare comunicarea de masă etică succes în afaceri relaţii interpersonale corupţie relaţii intergrupale România fonduri europene tactică negociere valori sociale familie (distribuţie putere) politică publicitate societate românească europenizare sociologia comunicării ziaristică cod bune maniere sociologia mass-media ceremonial comunicare publică vestimentaţie (sociologie) opinie teme de reflecţie comunicare semiologia comunicării produse (comunicare publică) presă culturală decizii publice muncă emoţională comunicaţii digitale psihologie deontologie comunicare agenţie de presă comunicare nonverbală cultură conflicte (soluționare) viaţa universitară în comunism atracţie interpersonală exerciţii de comunicare influenţe sociale conflict verbal propagandă psihologia negociatorului sociologia culturii comunicare mediatică comunicare politică stil publicistic media strategii de negociere psihologia muncii învăţământ radiodifuziune română semiotică mass-media şi presa românească rețele de socializare on-line femeia în societate etică administraţie publică judeţul Argeş conflict elev Twitter limbajul trupului audienţa TV interculturalitate viaţa cotidiană în comunism consultanţă în afaceri alteritate reţele sociale negociere comercială internaţională presă sinele discurs social media (marketing) identitate culturală globalizare lingvistică jurnalism românesc exil poştă electronică stima de sine comunicare interpersonală WEB 2.0 limbă impresie bună protocol afaceri stereotipuri sociale rețea de contacte limbaj digital metode de interacţiune educaţională campanie electorală 2009 identitate sexuală eficienţă memorie socială presă românească organizaţii (comunicare) limbaj violent mesaje prin Internet reclamă (impact femei) obedienţă metaforă (filozofie) strategii (negociere) educaţie comunicări comunicare artistică psihologie interculturală texte în limba franceză înţelegere E-mail limbaj nonverbal reclamă social media comunicare artă influenţă expansionism relații sociale Facebook discurs publicitar maniere limbaj (comunicare) lucrare colectivă modă gesturi etologie animală revistă de literatură feedback bloguri România presa postdecembristă lider umilinţă metode de predare şi instruire deontologie comunicare conflictuală identitate religioasă somatologie televiziune practici marketing (rețele sociale) interviu angajare limbaj agresivitate atitudine etnică globalizare cadouri în afaceri comportament comunicare prin gest persuasiune dezinformare URSS epistemologie socială semnificaţie gesturi ştiinţa comunicării lingvistică comunicare scrisă comunicare on-line comunicare comunicare interculturală valori morale Uniunea Europeană Schengen memorie colectivă justiţie socială atitudine muncă etică profesională tehnici de negocieri responsabilitate socială curriculum vitae texte în limba engleză predare sociologia comunicării programe de calculator dezbateri parlamentare conflict comunicare în grup axiologie (adolescenţi) psihologia discursivă psihologia comunicării analiză lingvistică jurnalism postcomunism cogniţie socială dialoguri sexism relaţii interumane sociologie istoria comunicării societate comunitate software importanţă jurnalism românesc simulacru opinie publică învăţământ liceal morală administraţie publică limbajul gesturilor analiză sociologică strategii de comunicare relaţii publice tehnici de manipulare istoria jurnalismului jurnalism românesc 1990-2002 postmodernitate didactică relaţii cu publicul ghid alegeri europarlamentare învăţământ gimnazial instituţii publice mass-media talk-showri România sociologia publicităţii internet somn (aspecte sociale) Maroc etichetă (ceremonial) relaţie psihoterapeutică tehnici de împrietenire comunicare organizaţională mass-media România comunicare şi limbaj comunicare interindividuală comunicare socială (manipulare) îmbrăcăminte (aspecte sociale) informaţie Europa dragoste (psihosociologie) învăţare (psiholgie socială) mass-media în şcoală Europa Centrală şi de Est postmodernism limbaj şi autenticitate revistă de psihologie judeţul Brăila reprezentări mentale afectivitate influenţare opinii anglicisme comportament social comunicare (limbaj) comunicare instituţională integrare europeană limbaj (psihologie socială) judeţul Mehedinţi afecte aderare UE cadouri public teatru (teatrul Odeon) afaceri conduită profesională comportament nonverbal învăţământ superior limbajul corpului Televiziunea Română reprezentări sociale comunicat de presă on-line identitate europeană comunicare de masă comunicare în masă cultură și globalizare limbaj politic diversitate culturală comportament prosocial credibilitate influenţarea subiectului emoţii eul metafora şi semantica cuvântului limbaj (lingvistică) ediţie bilingvă română-engleză comunicare digitală comunicare socială management negociere contacte profesionale texte în limba germană managementul eticii studiu de caz (comunicare nonverbală) psihosociologie leader cunoaştere ştiinţifică
Vă rugăm să schimbaţi parola