Biblioteca Judeţeană "Duiliu Zamfirescu" Vrancea

comunicare socială

Subiect Tematic: comunicare socială
Lucrări: 88 lucrari in 87 publicatii in 1 limbi
Comunicarea : repere fundamentale de: Dinu, Mihai (Text tipărit)
Comunicarea - o problemă rezolvată de: Labruffe, Alain (Text tipărit)
Arta de a comunica de: Popescu, Dan (Text tipărit)
Dominaţia televiziunii de: Vedinaş, Traian (Text tipărit)
Comunicarea : repere fundamentale de: Dinu, Mihai (Text tipărit)
Consilierul de încredere de: Maister, David H.; Galford, Robert M.; Green, Charles H. (Text tipărit)
Comunicarea în Uniunea Europeană : Modele teoretice şi aspecte practice de: Bârgoanu, Alina; Negrea, Elena (Text tipărit)
Europenizarea societăţii româneşti şi mass-media de: Stavre, Ion; Cârlan, Alexandru I.; Frunzaru, Valeriu; Boţan, Mădălina; Schifirneţ, Constantin (Text tipărit)
Subiecte
televiziune Italia plan de comunicare daruri persoană personalitate consum droguri retorică critică studiu de caz comunicare negociere psihologie socială reţele sociale on-line servicii sociale negociere informare încredere on-line discurs etic conectare în rețea comunicare animală manipulare comunicarea de masă etică curriculum vitae texte în limba engleză succes în afaceri relaţii interpersonale predare sociologia comunicării corupţie relaţii intergrupale programe de calculator dezbateri parlamentare România conflict fonduri europene comunicare în grup axiologie (adolescenţi) tactică negociere psihologia discursivă valori sociale familie (distribuţie putere) psihologia comunicării politică publicitate analiză lingvistică societate românească jurnalism postcomunism cogniţie socială dialoguri europenizare sociologia comunicării ziaristică sexism relaţii interumane cod bune maniere sociologia mass-media ceremonial comunicare publică sociologie vestimentaţie (sociologie) opinie teme de reflecţie comunicare istoria comunicării semiologia comunicării produse (comunicare publică) presă culturală societate comunitate decizii publice software muncă emoţională importanţă comunicaţii digitale psihologie jurnalism românesc deontologie comunicare simulacru agenţie de presă opinie publică comunicare nonverbală învăţământ liceal morală cultură administraţie publică limbajul gesturilor analiză sociologică strategii de comunicare conflicte (soluționare) viaţa universitară în comunism relaţii publice tehnici de manipulare atracţie interpersonală exerciţii de comunicare istoria jurnalismului jurnalism românesc 1990-2002 postmodernitate influenţe sociale conflict verbal propagandă psihologia negociatorului sociologia culturii didactică relaţii cu publicul ghid comunicare mediatică comunicare politică alegeri europarlamentare stil publicistic media învăţământ gimnazial strategii de negociere psihologia muncii instituţii publice învăţământ mass-media talk-showri România radiodifuziune română semiotică mass-media şi presa românească rețele de socializare on-line femeia în societate sociologia publicităţii internet etică administraţie publică judeţul Argeş conflict elev somn (aspecte sociale) Maroc etichetă (ceremonial) relaţie psihoterapeutică Twitter tehnici de împrietenire limbajul trupului audienţa TV interculturalitate comunicare organizaţională mass-media România comunicare şi limbaj viaţa cotidiană în comunism comunicare interindividuală comunicare socială (manipulare) consultanţă în afaceri alteritate reţele sociale îmbrăcăminte (aspecte sociale) negociere comercială internaţională informaţie presă Europa dragoste (psihosociologie) sinele discurs social media (marketing) identitate culturală globalizare lingvistică învăţare (psiholgie socială) jurnalism românesc exil poştă electronică stima de sine mass-media în şcoală Europa Centrală şi de Est postmodernism comunicare interpersonală WEB 2.0 limbaj şi autenticitate limbă impresie bună revistă de psihologie protocol afaceri stereotipuri sociale judeţul Brăila reprezentări mentale rețea de contacte limbaj digital afectivitate influenţare opinii metode de interacţiune educaţională anglicisme campanie electorală 2009 identitate sexuală comportament social eficienţă comunicare (limbaj) memorie socială comunicare instituţională presă românească integrare europeană limbaj (psihologie socială) organizaţii (comunicare) judeţul Mehedinţi afecte aderare UE limbaj violent cadouri mesaje prin Internet public teatru (teatrul Odeon) afaceri reclamă (impact femei) conduită profesională comportament nonverbal învăţământ superior limbajul corpului obedienţă Televiziunea Română metaforă (filozofie) strategii (negociere) reprezentări sociale educaţie comunicări comunicare artistică comunicat de presă on-line identitate europeană comunicare de masă comunicare în masă cultură și globalizare limbaj politic diversitate culturală psihologie interculturală texte în limba franceză înţelegere E-mail limbaj nonverbal reclamă comportament prosocial social media comunicare artă influenţă credibilitate expansionism relații sociale influenţarea subiectului Facebook emoţii discurs publicitar maniere limbaj (comunicare) lucrare colectivă modă eul gesturi etologie animală metafora şi semantica cuvântului revistă de literatură limbaj (lingvistică) feedback bloguri România presa postdecembristă lider umilinţă ediţie bilingvă română-engleză metode de predare şi instruire comunicare digitală comunicare socială deontologie comunicare conflictuală identitate religioasă management negociere somatologie contacte profesionale texte în limba germană managementul eticii televiziune practici marketing (rețele sociale) studiu de caz (comunicare nonverbală) psihosociologie leader interviu angajare limbaj agresivitate atitudine etnică cunoaştere ştiinţifică globalizare cadouri în afaceri comportament comunicare prin gest persuasiune dezinformare URSS epistemologie socială semnificaţie gesturi ştiinţa comunicării lingvistică comunicare scrisă comunicare on-line comunicare comunicare interculturală valori morale Uniunea Europeană Schengen memorie colectivă justiţie socială atitudine muncă etică profesională tehnici de negocieri responsabilitate socială
Vă rugăm să schimbaţi parola