Biblioteca Judeţeană "Duiliu Zamfirescu" Vrancea

relaţii publice

Subiect Tematic: relaţii publice
Lucrări: 60 lucrari in 60 publicatii in 1 limbi
Relaţii publice de: Zaiţ, Adriana (Text tipărit)
Relaţii publice de: Zaiţ, Adriana (Text tipărit)
Relaţii publice, comunicare, protocol de: Stanciu, Doina Livia; Universitatea "Dunărea De Jos" Din Galaţi. Facultatea De Ştiinţe Economice - Specializarea Administraţie Publică (Text tipărit)
Comunicare şi relaţii publice : Suport de curs de: Rădulescu, Corina (Text tipărit)
Relaţii publice şi comunicare internaţională de: Miculescu, Simona-Mirela; Universitatea Spiru Haret. Facultatea De Relaţii Internaţionale Şi Studii Europene; Constantinescu, Mircea (Text tipărit)
Comunicare şi tehnici de negociere : cursuri ID de: Lynch, Barry; Institutul Bancar Român; Rădulescu, Maria-Magdalena (Text tipărit)
Subiecte
globalizare plan de comunicare activităţi specializate - bibliotecă practică de bibliotecă ziarişti dicţionar publicitate creaţie publicitară dicţionar relaţii publice persuasiune comunicare verbală publicistică strategie de comunicare marketing biblioteci specialiști în relații publice diplomaţie publică piaţa muncii studiu de caz comunicare campanie electorală tehnici de negociere companii Uniunea Europeană politică România negociere conducere şi organizare drept public corespondenţă afaceri redactare text pentru pagini Web comunicare intrasistemică diplomaţie informații de presă informare publică Declaraţia Universală a Drepturilor Omului marketing on-line responsabilitate socială presă on-line etică tehnici promoţionale dicţionar jurnalism comunicare umană texte în limba engleză relaţii de muncă dreptul la replică marketing corupţie managementul Pr-ului fractal relaţii sociale România transmodernism managementul crizei limbaj jurnalistic relaţii publice internaţionale politică publicitate societate românească promovarea bibliotecii legislaţie audiovizual ziaristică dezminţire responsabilitate socială corporatistă managementul comunicării limba română regulamente jurnaliști Declaraţia Drepturilor Omului şi ale Cetăţeanului-1789 stilistică generală comunicare publică sociologie comunicare (marketing) jurnalistică stilistică corespondenţă de afaceri management lobby societate comunitate canale comunicare legislaţie comunicare publică etică (comunicare) jurnalism românesc putere teorie de bibliotecă deontologie comunicare publicitate marketing programare neurolingvistică Poliţia Română opinie publică interviu dreptul comunicării morală alegeri electorale etică afirmativă relație poliție-mass-media cultură administraţie publică marcă (activitate promoţională) limbajul gesturilor filozofia culturii jurisprudenţă relaţii publice comunicat de presă biblioteconomie istoria jurnalismului tehnici de comunicare postmodernitate expoziţii jurnalism studiu de caz (campanie politică) ghid evaluare identitate comunicare cu sisteme dependente relaţii cu publicul ghid publicitate comercială comunicare mediatică mijloace de comunicare transmodernitate ideologie firme particulare mentalităţi sec. 17/19 comunicare administrație publică mass-media constructivism comportament electoral semiotică material informativ, mass-media profesie (jurnalism) internet imagine candidat politic politici publice poliţie conferinţe internaţionale București corporaţii purtător de cuvânt brand curs universitar imaginea firmei relaţii publice corporatiste limbajul trupului interculturalitate comunicare organizaţională comunicare prin Internet studiu de caz (relaţii publice) deontologie jurnalism alteritate reţele sociale discurs public scriere libertate de exprimare presă managementul informaţiei dicţionar român norme standard material presă Europa discurs comunicare de criză identitate culturală globalizare lingvistică comunicare cu presa legislativ materiale publicitare convingere informaţie pentru mass-media economie comunicare intrainstituţională postmodernism public comunicare interpersonală ghid relaţii cu publicul sponsorizare limbă imaginea întreprinderii comunicare în afaceri comunicarea informaţiei anglicisme târguri presă românească scrisoare deschisă publicitate bibliotecă redactare integrare europeană structură socială teorii ale comunicării aderare UE candidat politic legislaţie jurnalism discurs verbal istoria publicităţii afaceri promovarea vânzărilor cultură organizaţională activitate economică presa internaţională globalizare economie cercetare sociologică campanie publicitară preţ produse studiu de caz (jurnalism) stilistică românească întreprindere (imagine) limbaj publicistic comunicare de masă comunicare în masă activitate promoţională (eficienţă) diversitate culturală texte în limba franceză comunicare (relaţii publice) reclamă reclamă bibliotecă comunicarea în presă construcționism personal campanii electorale mass-media și crizele legislaţie relaţii publice protocol consilier relaţii publice relaţii publice on-line dreptul la informare vânzare discursuri comunicare socială publicitate on-line globalizare cultură comunicare orală managementul relaţiilor publice instrumente promoţionale - bibliotecă conferinţă de presă mesaje publicitare limbaj campanie electorală 2004 formare profesională crearea mesajelor globalizare comunicare
Vă rugăm să schimbaţi parola