Biblioteca Judeţeană "Duiliu Zamfirescu" Vrancea

mass-media

Subiect Tematic: mass-media
Lucrări: 157 lucrari in 157 publicatii in 2 limbi
Dominaţia televiziunii de: Vedinaş, Traian (Text tipărit)
E.T. Extraterestrul descoperă comunicaţiile de: Graham, Ian (Text tipărit)
Introducere în mass-media de: Universitatea Spiru Haret. Facultatea De Filosofie Şi Jurnalism; Chişu, Lucian (Text tipărit)
Etica în mass media de: Deaver, Frank (Text tipărit)
Deontologia mass-media de: Cătineanu, Tudor (Text tipărit)
Interviul de la Platon la Playboy de: Vlad, Tudor (Text tipărit)
Europenizarea societăţii româneşti şi mass-media de: Stavre, Ion; Cârlan, Alexandru I.; Frunzaru, Valeriu; Boţan, Mădălina; Schifirneţ, Constantin (Text tipărit)
Comunicarea politică : Cum se vând idei şi oameni de: Stoiciu, Andrei (Text tipărit)
Subiecte
psihosociologia multimedia televiziune Italia imagine publică critică media presa scrisă postcomunistă pedagogie personalitate Bosnia studiu de caz mass-media și educația campanie electorală psihologie socială prezentare istorică specii jurnalistice propagandă comunistă gestionarea emoțiilor crimă organizată biografie Gheorghe, Andrei lectură informare manipularea mass-media vedete politice istorie universală societate de masă libertatea gândirii manipulare comunicare în familie presă on-line fotbal deontologie mass-media comunicarea de masă etică valori relaţii de muncă televiziune România genuri de opinie corupţie managementul Pr-ului ştiri TV copii România emigrare ilegală Al Doilea Război Mondial presa vorbită ştiri cetăţenie europeană fond referinţă politică publicitate societate românească europenizare presă scrisă consumatorism sociologia comunicării ziaristică dezminţire sociologia mass-media criză economică România criză financiară comunicare publică opinie științele comunicării manipulare prin mass-media mass-media şi terorism români armata română presă culturală management consumatori ca activitate socială implicare politică cetățeni audiovizual canale comunicare politică Africa psihologie organizaţii de presă deontologie comunicare societate şi mass-media reporteri agenţie de presă limbaj de lemn jurnalişti dezinformare politică postcomunism România relație poliție-mass-media cultură comunicat de presă Golful Persic ritual mass media propagandă psihologia adolescentului jurnalism postmodernitate (cultură media) comunicare mediatică comunicare politică mijloace de comunicare statistică media ideologie stil publicistic biserica ortodoxă română consum articole jurnalistice învăţământ radiodifuziune română războiul din Golf comunicare prin imagine mass-media şi presa românească material informativ, mass-media rețele de socializare on-line mediatizare profesie (jurnalism) evenimente istorice război neconvenţional studiu de caz (terorism) poliţie jurnalism de opinie publicaţii computer cultură și artă manipulare mass-media audienţa TV sociolingvistică informare mase studiu de caz (relaţii publice) vedetă deontologie jurnalism reţele sociale istoria presei româneşti libertate de exprimare comunicare de piaţă presă jurnalism cultural managementul informaţiei discurs societăţi globale materiale publicitare jurnalism românesc exil sociologie (jurnalism) armată legislaţie de presă Kosovo comunicare globală public discurs umoristic comunicare interpersonală perioada contemporană ghid relaţii cu publicul mass-media (manipulare) profesori jurnaliști carte pentru copii literatură română viaţă socială presă românească scrisoare deschisă redactare antichitate siguranţă naţională enciclopedie pentru tineri sferă publică critică teatrală reclamă (impact femei) reportaje imagini promoţionale influencer (social media) armă neconvenţională jurnalism de investigație educaţie etica mass-media influenţă TV stilistică românească jurnalism radio limbaj publicistic indicatori statistici relaţii cu presa predare cultură civică comunicare (relaţii publice) reclamă vedetism social media liberalizarea informaţiei analiza discursului jurnalism on-line comunicarea în presă umor (presă) personal trecere ilegală frontiere (victime-comunism) limbaj (comunicare) jurnale industrie dependenţă internet sociologia multimedia jurnalism TV Europa de Vest limbaj şi comunicare discurs jurnalistic influenţă mass-media limba de lemn mitologii jurnalism presa postdecembristă emoția (în texte jurnalistice) discurs mediatic postmodernism (cultură media) radioteleviziune agenţii presă metode de predare şi instruire sociologia opiniei publice ritualuri publice comportamentul consumatorului libertatea presei interviu radio drepturile omului cultură mass-media studii de caz spălare creiere etica comunicării teatru România artă militară Europa de Est serviciu de informaţii jurnalism contemporan jurnalism (aspecte sociale) televiziune morală profesională dicționar pe subiect serviciu public enciclopedie campanie electorală 2004 talk-show radiofonic genuri jurnalistice cultură civică comunicare prin cuvânt globalizare ironie (presă) discurs polemic opinii politice mass-media și religia ziarişti ex-libris Ioan Adam NATO mass-media şi democraţia comunicare intimă persuasiune publicistică simpozion emisiuni tv ştiinţa comunicării cenzură lingvistică postcomunism comunicare on-line comunicare reportaj radio democraţie tipar Uniunea Europeană presă românească 1985/1995 conducere şi organizare ev mediu istorie socială redactare text pentru pagini Web video-politică comunicare intrasistemică diplomaţie informații de presă psihologia emoţiilor interviuri politică America efectele comunicării reportaj televiziune manual jurnalism informare publică etică profesională comunicaţii kitsch marketing on-line responsabilitate socială armă informaţională comunicare umană fond Ioan Adam dreptul la replică jurnalism politic antropologia mass-mediei estetică teatrală discurs informativ televizor (dependenţă) dependențe reality show manipulare politicieni televiziune română jurnalism postcomunism istoria mijloacelor de comunicare discurs electoral legislaţie audiovizual cercetare psihosociologică radio limba română jurnalist postcomunist regulamente jurnaliști învăţământ România sociologie 1985/1995 comunicare (marketing) istoria comunicării receptare societate criză economică comunitate industria mass-media dependență de mass-media digitală mituri jurnalism libertatea de exprimare jurnalism românesc legislaţie antiteroristă Poliţia Română opinie publică cultură de masă interviu revoluție intelectuală multimedia România 1989/2011 morală critică literară străină istoria armatei române relaţii publice presă românească comunistă istoria jurnalismului tehnici de comunicare jurnalism românesc 1990-2002 postmodernitate cultură media didactică comunicare cu sisteme dependente relaţii cu publicul ghid societate de consum jurnal televiziune alegeri europarlamentare învăţământ gimnazial politică de marketing securitate naţională mass-media sondaje de opinii talk-showri România teoria comunicării jurnalism social ştiri radio dezinformare internet democraţie Europa de Est mass-media şi politică comentatori sportivi rețele de socializare vedete multimedia jurnalism islam tehnologie interviu televiziune media on-line purtător de cuvânt libertatea informației curs universitar relaţii publice corporatiste serial de televiziune politică internaţională mass-media România comunicare şi limbaj tribalism scriere informaţie dicţionar român Europa norme standard material presă plagiat audiovizual (comunism) teatru istoria mass-media discurs jurnalistic postrevoluţionar biserică şi societate mijloace electronice de informare principii de drept internaţional comunicare cu presa creatori de conținut război informaţional telecomunicaţii România convingere informaţie pentru mass-media cultură populară economie mass-media în şcoală apărarea statului canale televiziune comunicare intrainstituţională teoria consumatorului postmodernism manipulare (psihologie) tranziţie postcomunistă efecte media carte cu autograf discurs politic libertatea de exprimare (drept internaţional) spectacole de teatru text publicistic spaţiu public influenţare opinii discurs mass-media metode de cercetare radiou public comunicare (limbaj) integrare europeană aderare UE Arabia Saudită public teatru (teatrul Odeon) ştiri presă obiectivitate mass-media candidat politic mass-media (aspecte psihologice) comunism istoria publicităţii identitate individuală discurs religios etică jurnalistică educare prin imagine note de curs Primul Război Mondial învăţământ superior Televiziunea Română cercetare sociologică cultul personalităţii securitate România lingvistică română vedete sportive telecomunicaţii comunicare audio-vizuală cinema terorism identitate europeană comerţ publicaţii Anglia sec. 18 comunicare de masă presă românească post-comunistă comunicare în masă proiecte didactice comunism România 1947/1989 informaţie-comunicare emisiuni de ştiri comportament consumator conflicte militare moderne influenţarea subiectului mediatizare electorală informaţie mediatică realizatori și prezentatori tv informarea publicului larg relaţii publice on-line audienţă discursuri politică China starsistem învăţământ jurnalistic românesc comunicare socială teorie teatrală apărare naţională fake news neo-tribalism tehnologie presă SUA publicitate on-line ziare război divertisment TV adolescenţi mass-media Europa de Est conferinţă de presă mesaje publicitare imaginar colectiv criticism retoric cenzură presă globalizare media educaţia copiilor tehnici redactare jurnalişti români mitul lui Superman logică socială psihologia copilului
Vă rugăm să schimbaţi parola