Biblioteca Judeţeană "Duiliu Zamfirescu" Vrancea

teoria comunicării

Subiect Tematic: teoria comunicării
Lucrări: 13 lucrari in 12 publicatii in 1 limbi
Informaţie şi competenţă de: Bârliba, Maria Cornelia (Text tipărit)
Sensul ideologic al demersului ştiinţific de: Joja, Crizantema (Text tipărit)
Mass-Media sau mediul invizibil de: Mcluhan, Marshall (Text tipărit)
Bazele epistemice ale comunicării de: Borţun, Dumitru (Text tipărit)
Comunicare și imagologie : Anul I, semestrul I de: Arsith, Mirela (Text tipărit)
Introducere în teoria media de: Pop, Doru (Text tipărit)
Filosofia lui Habermas de: Marga, Andrei (Text tipărit)
Filosofia informaţiei de: Stancovici, Virgil (Text tipărit)
Subiecte
bârfă (literatură) biblioteci modele de comunicare psihologie socială exegeză filozofie Habermas gestionarea emoțiilor lectură putere (filozofie) valori filozofie germană sociologia comunicării comunicare publică informaţie şi creativitate literatură comparată sisteme filozofice bârfă (consecințe) sociologia literaturii unificare europeană sisteme filozofice Habermas, Jürgen informaţie şi progres metalogică subliteratură cultură și artă infodocumentare filozofia educaţiei sisteme filozofice Germania scriitori vrânceni viaţă socială biografie Habermas, Jürgen competenţă informaţională drept de autor sferă publică hermeneutică filozofia dreptului ideologie filozofică eseuri sociologice comunicarea în presă mass-media și crizele filozofia politicii documentare limbaj cunoaştere (filozofie) ştiinţe umane comunicare competenţă bibliotecă (centru informare) filozofia limbajului filozofie teoria informării şi comunicării managementul crizei epistemologie psihologia comunicării teoria informaţiei managementul comunicării sociologie filozofia istoriei revoluție intelectuală umor (concept) analiză sociologică strategii de comunicare biblioteconomie teoria critică (filozofie) mass-media teoria comunicării imaginar tradițional curs universitar comunicare şi limbaj imagologie informaţie mijloace electronice de informare comunicare de criză literatură franceză morală şi societate informatizare comunicare interumană identitate individuală filozofia ştiinţei comerţ publicaţii Anglia sec. 18 comunicare în masă teoria cunoaşterii bârfă informatică tehnologie presă SUA logică filozofică comunicare şi imagine comunicare literară imaginar colectiv
Vă rugăm să schimbaţi parola