- Marketing: Concepts and Strategies
-
Tipul înregistrării: Text tipărit: monografic Autor: Pride, M. William Autor: Ferrell, O. C. Responsabilitate: William M. Pride, O. C. Ferrell Editura: Houghton Mifflin Harcourt Locul publicării: Boston Anul Ediției: 1991 ISBN: 0-395-43358-4 Ediţie: 7th Edition Descriere: 842 p.: +il. Limba: Engleză Subiect: carte în limba engleză Subiect: marketing Subiect: comerţ America Subiect: marketing strategic Subiect: carte străină Clasificare: 339.138(73)
Unităţi
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Număr inventar | Nume localizare | Clasă unitate | Tip material | Cota | Clasă utilizare | Situaţie împrumut | Rezervări | Număr Volum | Note | Fişiere ataşate | |
177114
|
Centrul de limbi străine
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
339.1/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
|||
177115
|
Centrul de limbi străine
|
Împrumut
|
*Carte tipărită
|
339.1/P92
|
1.Normal
|
La raft
|
0
|
|
- 2 înregistrări • Pagini 1 •
- 1
Evaluări
- Adaugă un comentariu şi faci cunoscută opinia ta!
Exportă
Filiala de unde se ridică